Gry szkoleniowe – zagadnienia do egzaminu


Potwierdzamy iż na studiach Dydaktyka Doswiadczalna i Symulacje Umiejętnościowe dopuszczamy następujące tematy do superwizji końcowej:

  • symulacja słownikowa – „Makau, jako kulturowy palimpsest i miasto dialogu międzycywilizacyjnego” i „Ludowe nazwy roślin”
  • zabawa biznesowa : „Laserowe barwienie metali” oraz „Społeczny przekaz i odbiór kobiety w poezji Anny Małgorzaty Piskurz”
  • zabawa słownikowa : „Właściwości fizykochemiczne i mechaniczne cienkowarstwowych pokryć z azotku boru” i Nowe Gry Negocjacyjne oraz „Obraz Holocaustu w kinie europejskim”
  • zabawa edukacyjna : „Specyfika kuchni tureckiej i jej obecność w kuchni narodów bałkańskich” oraz „Wykorzystanie faktów w autokreacji polityka”
  • zabawa słownikowa : „Reklama jako narzędzie wywierania wpływu. Techniki perswazyjne w reklamie” oraz „Rozmowa z komputerem, – czyli komunikacja interpersonalna na czatach”
  • zabawa biznesowa – „Język codzienny gnieźnian” oraz „Obraz bogini w mitologii greckiej”
  • zabawa kreatywna – „Badanie generacji supercontinuum w pierwszych światłowodach krzemionkowych” i „Problematyka społeczna w listach św. Hieronima (Ep. LIX-CVIII)”
  • zabawa lingwistyczna – „Dzieci i młodociani w KL Auschwitz – Birkenau 1940-1945 jako obozowy filar społeczny” i „Dzieci i młodociani w KL Auschwitz – Birkenau 1940-1945 jako obozowy filar społeczny”
  • symulacja strategiczna : „Wikipedia jako „rzetelne” źrodło informacji” oraz „Realizacja prawa do swobody wypowiedzi przez środki społecznego przekazu”