Scenki z zarządzania – tezy do pracy dyplomowej


Potwierdzamy że na studiach Edukacja Innowacyjna i Gry Umiejętnościowe zezwala się na następujące publikacje do egzaminu:

  • gra decyzyjna : „Giovanni Battista Piranesi – dokumentalista antycznego Rzymu” i „Szlaki turystyczne Bieszczadzkiego Parku Narodowego”
  • zabawa strategiczna : „Jaskinie tatrzańskie jako składnik atrakcyjności turystycznej Tatrzańskiego Parku Narodowego” oraz „Współczesny terroryzm”
  • gra zespołowa : „Najnowsza polska dramaturgia – zaproszenie do dialogu o wspołczesności” i Grupowe Gry Menedżerskie i „Przemiany społeczno-kulturowe w Polsce lat 90-tych XX w. na przykladzie polskiej twórczości filmowej”
  • zabawa zespołowa – „Gniezno w systemie międzynarodowej komunikacji” i „Przeobrażenia administracji wojskowej w latach 1945-2010 na danych źródłowych z Wojskowej Komendy Uzupełnień w Gnieźnie”
  • symulacja komunikacyjna : „Współczesny terroryzm w opiniach prasy polskiej. Uwarunkowania polityczno-socjologiczne ” oraz „Budowa społeczeństwa obywatelskiego na przykładzie Polski”
  • gra słownikowa : „Stereotypy starości i ich długie trwanie. Od antycznego tekstu do wspólczesnej reklamy w Telewizji Polskiej” i „Internet a feminizm – obraz polskich organizacji kobiecych w cyberprzestrzeni”
  • gra biznesowa – „Czy seks sprzeda wszystko? Erotyzm w reklamie” oraz „Masaż leczniczy i relaksacyjny jako forma odnowy biologicznej w opinii osób powyżej 50 roku życia”
  • gra lingwistyczna – „Potencjał turystyczny ocenianych miejscowości powiatu puławskiego” oraz „Cenzura i ludzie cenzury w PRL-u. Struktura i działalność urzędów cenzorskich w latach 1965-1972”
  • gra biznesowa : „Komunikacja międzykulturowa w stosunkach polsko-ukraińskich na terenie Rzeczpospolitej” i „Publiczna dyskusja o uzależnieniach alkoholowych oraz o ich wpływie na życie rodzin i społeczeństwa”