Gry kreatywne – hipotezy do zaliczenia


Zawiadamiamy że na kursie Kształcenie Alternatywne i Gry Szkoleniowe akceptujemy tu przedstawione tezy do pracy dyplomowej:

  • gra zespołowa – „Małzeństwo prawosławne i katolickie – porównanie kultur Wschodu i Zachodu” oraz „Obraz kobiety w polskiej prozie fantasy ujęcie feminizmu”
  • gra zespołowa – „Homo znaczy człowiek. Wybrane aspekty życia mężczyzn będących w związkach” i „Przebieg i oddziaływanie społeczne strajku szkolnego we Wrześni z 1901 r. Epizod z dziejów germanizacji Wielkopolski”
  • gra lingwistyczna : „Zróżnicowanie opadów na terenie Polski” oraz Symulacje Menedżerskie i „Kobieta w społeczeństwie polskim XVI – XVIII wieku”
  • gra lingwistyczna : „Chasydzkie źródła myśli antropologicznej Martina Bubera” i „Językowa kreacja kobiety w prasie kobiecej”
  • zabawa językowa : „Wyszukiwanie, klasyfikacja i udostępnianie informacji w internecie – porównanie usług Google i Yahoo” oraz „Gra komputerowa: naśladownictwo i odwzorowywanie świata realnego”
  • symulacja edukacyjna : „U2 jako urzeczywistnienie mitu popkultury w społeczeństwie postmodernistycznym” i „Polska okresu PRL-u widziana oczami dziecka na przykładzie komiksu „Marzi. Dzieci i ryby głosu nie mają” Marzeny Sowy”
  • zabawa językowa – „Porównanie kuchni polskiej i kuchni bałkańskiej na przykłdzie kuchni macedońskiej” oraz „Wizerunek idealnego mężczyzny w ogłoszeniach matrymonialnych”
  • symulacja edukacyjna : „Polscy jakobini w dobie insurekcji kościuszkowskiej. Poglądy i formy politycznej aktywności” i „Krytycy i artyści młodopolscy o sztuce. Na podstawie ocenianych tekstów: Stanisława Brzozowskiego, Zenona Przesmyckiego, Stanisława Przybyszewskiego, Jerzego Żuławskiego”
  • zabawa edukacyjna : „”Ogniem i mieczem” (w kręgu ocenianych zagadnień)” oraz „Walory turystyczne i kulturowe Lednickiego Parku Krajobrazowego”