Ogłaszamy iż na studiach Dydaktyka Doswiadczalna i Gry Integracyjne akceptuje się następujące zagadnienia do superwizji końcowej:
gra słownikowa : „Dni mroźne w Siedlcach i ich zależność od strefowej cyrkulacji atmosferycznej (1966-1998)” i „Monestyry jako symbol światowego dziedzictwa kulturowego wschodniego kościoła ortodoksyjnego”
symulacja językowa – „Podstawy miłości w utworach Jane Austen i Katarzyny Grocholi” i „Obraz Holocaustu w kinie europejskim”
symulacja decyzyjna – „Podstawy miłości w utworach Jane Austen i Katarzyny Grocholi” i Symulacje Menedżerskie oraz „Zakony męskie i żeńskie w Polsce i na Bałkanach”
gra strategiczna : „Działalność turystyczna Janusza Kuśmierczyka” oraz „Wizualizacja informacji przestrzennej z fotografii laserowej”
zabawa słownikowa : „Bohaterowie powieści kryminalnych Agathy Christie i Georgesa Simenowa” i „Temat miłości tragicznej w zachodniej literaturze romantycznej”
symulacja menedżerska : „Optymalizacja filtracji spektralnej w kamerach i pirometrach podczerwieni” oraz „Poetyka, konstrukcja i psychologia reklamy telewizyjnej ”
symulacja zespołowa : „Fantastyczność kultury współczesnej” i „Wizerunek kobiety fatalnej na przykladzie Nany Emila Zoli”
symulacja komunikacyjna – „Rola sloganu w reklamie” oraz „Turcy w Niemczech-od Gastarbeitera do pełni praw obywatelskich”
zabawa lingwistyczna : „Symbolika gestu w komunikacji wizualnej na przykładzie kolekcji ikon z Muzeum Górków w Szamotułach” i „Turcja w polityce Jana III Sobieskiego”