Gry z zarządzania – podstawy programowe do pracy zaliczeniowej


Ogłaszamy iż na kursie Edukacja Innowacyjna i Symulacje Doświadczalne rekomendujemy prezentowane na niniejszej liście publikacje do superwizji końcowej:

  • zabawa językowa – „Obraz kształtowania się kariery politycznej na studium przypadku Andrzeja Leppera” i „Wielkopolanki na uniwersytetach, kształcenie kobiet na poziomie wyższym w XIX i XX wieku”
  • gra słownikowa : „Sanktuaria Maryjne Lubelszczyzny – projekt szlaku turystycznego” i „W syberyjskim piekle studium człowieka”
  • gra komunikacyjna : „Początki chrześcijaństwa. Chrzest Polski i Bułgarii” i Planszowe Gry Biznesowe oraz „Subkultury młodzieżowe w Gnieźnie ”
  • zabawa strategiczna : „Polszczyzna w okresie transformacji politycznej 1989-2005. Neologizmy i zapożyczenia w prasie i mediach elektronicznych” oraz „Parametryzacja układów czujników światłowodowych w aspekcie optymalizacji parametrów detekcyjnych”
  • symulacja edukacyjna – „Siedem kobiet – siedem etapów twórczości Pabla Picassa” i „Oferta wycieczki po obiektach kultury żydowskiej na Lubelszczyźnie”
  • zabawa edukacyjna : „Teoria komunikacji w praktyce na podstawie utworów macedońskiego piosenkarza Toše Proeskiego” i „Przezwiska nadawane przez uczniów na przykładzie wychowanków SOSW nr II w Gnieźnie”
  • symulacja edukacyjna – „Miejsce i znaczenie lalki barbie w kulturze wspolczesnej” oraz „Wiadomości radiowe”
  • zabawa strategiczna – „Współpraca partnerska Gniezna z miastami europejskimi” oraz „Fantastyczność kultury współczesnej”
  • gra lingwistyczna : „Źródła roztoczańskie jako obiekty turystyczno-krajobrazowe” i „Życie i twórczość Borysa Pasternaka”