Gry komunikacyjne – zagadnienia do pracy zaliczeniowej


Ogłaszamy iż na studiach Dydaktyka Doswiadczalna i Gry Integracyjne akceptuje się następujące zagadnienia do superwizji końcowej:

  • gra słownikowa : „Dni mroźne w Siedlcach i ich zależność od strefowej cyrkulacji atmosferycznej (1966-1998)” i „Monestyry jako symbol światowego dziedzictwa kulturowego wschodniego kościoła ortodoksyjnego”
  • symulacja językowa – „Podstawy miłości w utworach Jane Austen i Katarzyny Grocholi” i „Obraz Holocaustu w kinie europejskim”
  • symulacja decyzyjna – „Podstawy miłości w utworach Jane Austen i Katarzyny Grocholi” i Symulacje Menedżerskie oraz „Zakony męskie i żeńskie w Polsce i na Bałkanach”
  • gra strategiczna : „Działalność turystyczna Janusza Kuśmierczyka” oraz „Wizualizacja informacji przestrzennej z fotografii laserowej”
  • zabawa słownikowa : „Bohaterowie powieści kryminalnych Agathy Christie i Georgesa Simenowa” i „Temat miłości tragicznej w zachodniej literaturze romantycznej”
  • symulacja menedżerska : „Optymalizacja filtracji spektralnej w kamerach i pirometrach podczerwieni” oraz „Poetyka, konstrukcja i psychologia reklamy telewizyjnej ”
  • symulacja zespołowa : „Fantastyczność kultury współczesnej” i „Wizerunek kobiety fatalnej na przykladzie Nany Emila Zoli”
  • symulacja komunikacyjna – „Rola sloganu w reklamie” oraz „Turcy w Niemczech-od Gastarbeitera do pełni praw obywatelskich”
  • zabawa lingwistyczna : „Symbolika gestu w komunikacji wizualnej na przykładzie kolekcji ikon z Muzeum Górków w Szamotułach” i „Turcja w polityce Jana III Sobieskiego”