Scenki z zarządzania – założenia do pracy dyplomowej


Zawiadamiamy iż na kursie Edukacja Innowacyjna i Symulacje Integracyjne zaleca się tu przedstawione zagadnienia do superwizji końcowej:

  • zabawa strategiczna – „Walory turystyczne Dalmacji” i „Tworzenie wizerunku firmy i jej marek poprzez reklamę na przykładzie Kampanii Piwowarskiej”
  • gra słownikowa : „Najnowsza polska dramaturgia – zaproszenie do dialogu o wspołczesności” i „Rozumienie pojęcia wolność”
  • gra zespołowa – „Funkcjonalność komunikacyjna portalu Wirtualna Polska” i Symulacje Biznesowe i „Współczesne oblicze feminizmu w Wysokich Obcasach. Sposoby budowania wizerunku kobiety”
  • zabawa słownikowa – „Percepcja chrześcijaństwa w Japoni” oraz „Literatura dla dzieci”
  • zabawa strategiczna : „Motyw zła w kulturze audiowizualnej w oparciu o wybrane przykłady z xx i xix wieku” i „Ekstremalne temperatury powietrza w Polsce południowo-wschodniej w latach 2006-2013”
  • symulacja biznesowa – „Bohaterowie powieści kryminalnych Agathy Christie i Georgesa Simenowa” oraz „Polsko-niemiecka problematyka na łamach „Polityki””
  • gra decyzyjna – „Środki perswazji w reklamie telewizyjnej skierowanej do kobiet” oraz „Dziennikarz jako aktor na scenie politycznej”
  • gra biznesowa : „Projekt wycieczki turystycznej po wybranych zamkach krzyżackich” oraz „Opady atmosferyczne na Roztoczu”
  • symulacja menedżerska – „Miejsce i rola kobiety w polskich strukturach politycznych w kontekście problematyki równouprawnienia płci” i „Tragedia i poświęcenie pierwszych chrześcijan w „Quo vadis” Henryka Sienkiewicza i „Rzymie za Nerona” Józefa Ignacego Kraszewskiego”